mandag, august 14, 2006

Mormor


Gratulerer med dagen den 15.august, mormor!

tenk nå er det bare 2 uker til jeg kommer for å bo hos deg i nesten 3 måneder. jeg forstår ikke helt hva det betyr, men jeg forstår at mor gleder seg. hun forteller forresten om hva du og jeg skal gjøre. at du skal ta meg med for å se på mø og bæ. at du skal ta meg med på kafè og kjøpe bolle til meg. og at jeg skal vise deg hvordan man hopper på trampolinen. men mor sier at du ikke får lov til å lage vafler til dada hver dag slik du gjorde sist gang vi bodde hos deg, for det har verken jeg eller dada godt av. men jeg og dada er faktisk enige om at det hadde vært veldig godt. også har du så mange leker og bøker jeg aldri har sett, og "disser" og trapper og andre ting til å henge og klatre i.

dada og mor gratulerer også, og sier de skal ta nye bilder av oss to til neste gang jeg skal vise bilde av deg på bloggen.

kos på kinnet fra filip

2 Comments:

At 3:55 p.m., Blogger Kjartan, Eirin, Kaja og Mathea Sørheim said...

Gratulasjoner strømmer på også fra Thailand.

Dere er heldige som snart er på plass i Norge. Håper det blir en kjapp og effektiv fødsel, og rikelig med tid til vaffelspising.

Unner dere denne turen!

Kjartan

 
At 4:41 a.m., Blogger Maria og Espen Tveten said...

Hva med en oppdatering selv om dere er i Norge?! Jeg er jo ikke oppdatert på hvordan min strålende vakre venninne ser ut for tiden...

Maria

 

Legg inn en kommentar

<< Home